instal PLD

Stanislaw Sporek stsp at kki.net.pl
Tue Dec 4 18:01:24 CET 2001

witam

wydrukaowalem sobie info o instalacji
PLD. Od poczatku schody:
botuje z dyskietki+CD-rom (2 szt)
1.nie pokazuje sie jak w opisie root at pldmachine
  tylko cos takiego [root@(none)]#
2.idzie dalej jak w opisie do momentu instalacji
  -wybieram base,prowizorka i leci
  w miedzyczasie wychodzi komunikat
  -nie ma pakietow pcmcia,lilo,i cos tam jeszcze...
3.rusza instalacja...
4.wychodzi komunikat skonczone ale tez komunikat:
  syntax error 6 unterminated quoted string
5.zmiana roota dziala ale po tym
  jest tylko numer bash...
6.nie ma dostepu do innych konsoli-ctrl F...
  jak sie sprobuje wejsc na inna konsole
  wyskakuje do anonimowego
  roota jak na poczatku instalacji i nie mozna
  sie zalogowac powtornie na utworzonego juz roota
7.poza tym nie ma lilo i nie bardzo mozna ustawic
  start-chyba jest na drugim kompakcie.
  Przydal by sie m.comander-chociaz jest to
  go instaler nie laduje(bo chyba nie ma go w skrypcie
  do instalacji)-nie mam jeszcze wprawy do poruszania
  sie w trybie tekstowym-to chyba widac :)
8.moze przerobic pierwszy CD botowalny to cala instalacja
  pojdzie lepiej(kolega mi nagrywal 2 plyty z i586)
9.programem explore2fs z windows przegladalem-mniej wiecej
  utworzone katalogi boot-kernel jest..
  fstab,inne...ale nie wiem
  czy jest wszystko co trzeba

  jesli mozna kilka slow porady
  opisanego problemu-bylbym wdzieczny

--
St.Sporek
    mailto:stsp at kki.net.pl

---
 Wiedza tajemna, Panowie! Kobietom wstep wzbroniony!
 Jesli jestes mezczyzna, koniecznie kliknij tutaj
 http://ppp.meskiesprawy.pl
---