kilka pytań o PLD

Tomasz Kłoczko kloczek at rudy.mif.pg.gda.pl
Sun Aug 4 14:48:44 CEST 2002

On Sun, 4 Aug 2002, t at p.fm wrote:

> Gdy znajomi użytkownicy Windowsów pytajš się mnie o Linuksa odsyłam ich do
> dokumentacji gdy proszš o pomoc
> w wyborze dydtrybucji odsyłam ich do MDK. A chciałbym do czegoœ innego.
> Debian dla poczštkujšcych? NIE.
> Pomyœlałem o PLD. Czy PLD może być systemem dla
> sandardowego użytkownika? tak na biurko? Jak się zpisze
> na maszynie do poważniejszych zastosowań?

Spróbuj to będziesz wiedział. Cokolwiek miałoby oznaczać pojeci
"sandardowy użytkownik" to znaczy ono dokłądnie tyle co nic. Spróbuj
okręslić średnia płeć ludzi na Ziemi ..

> I Ważne: Czy programy zawarte w PLD sš spolszczone?
> Tzn. menu opisy, hely strony man, info HOWTO?

Tłumaczenia zawsze są dodawane jeżeli już. Ich oglądanie wymaga dokłdnie
tego sdsamego co w przypadku dowolnego innego Linuxa czy wielu Unixów
czyli przestawienia ustawień locale na ustawienai polskie (pl_PL).

kloczek