Dokumentacja instalatora ???

sunnt at o2.pl sunnt at o2.pl
Fri Aug 9 10:00:03 CEST 2002

Witam !!1
Od niedawna jestem fanem linuksa, i ucieszulo mnie ze rowniez "wasza-
nasza" polska wersja jest juz dostepna jako .iso
Szkoda ze strona promujaca bociana nie zawiera screenshotow uwazam iz
jest to duzy minus (o ile sama strona podoba mi sie, co proste =
praktyczne) i jeszcze jedna uwaga DLACZEGO ??? dokumentacja do
instalatora jest obcojezyczna :((, ( a ja myslalem ze PLD do czegos
zobowiazuje)
  Zycze cierpliwosci i aby plany na pszyszlosc sie zrealizowaly
                                          PawelS