witam - moj pierwszy linux

Lukasz Kubica super1001 at poczta.onet.pl
Sun Aug 11 10:06:39 CEST 2002

Witam serdecznie
Od razu pragne powiedziec, ze dopiero zaczynam swoja przygode z linuxami.
Moze wydam sie jakims dziwakiem, ale prosze tylko o odpowiedz na 3 moje
pytania
1. Jakie wymagania musi spelniac komputer zeby odpalic wasza wersje linuxa w
xwindow
mam:
AMDK5-90Mhz
32MB RAM
karte graf. Avance Logic 1MB
Dysk twardy 1,6GB

2. Instalowalem red hata 7.3 - przy instalacji pakietow na drugiej plycie
wyskakuje komunikat, ze system nie moze odczytac pakietu
evolution-1.0.3-4.i386 chciaz plik jest na plycie. Instalacja staje i nic
nie moge zrobic, a przy wyborze pakietow nie mam nigdzie tej nazwy zeby to
wylaczyc.

3. Ostatnie moje pytanie. Mam monitor Daewoo CMC1418AD nie mam instrukcji bo
kupilem uzywany i chcialem sie dowiedziec jakie bezpieczne parametry dobrac,
zeby go nie uszkodzic.

Dzieki za kazda ewentualna pomoc. Moze wydam sie wam zwyklym lamerem, jednak
jest cos co mnie od niego odrozna - mam zamiar wszystkiego sie nauczyc, a
jak wiadomo poczatki sa trudne dlatego prosze o pomoc.

Pozdrawiam
LukE
GG 453642