MozillaPL.

Piotr Bartecki pbartecki at mozillapl.org
Sat Aug 31 22:49:25 CEST 2002

    Witam Twórców mojej ulubionej Doczyszczonej Dystrybucji Linuxa :)

   Podczas poszukiwań internetowych natrafiłem na pakiet rpm zawierający
MozTweak. Wiem, że niczego nie możemy zabronić, ani niczego wymagać, ani
krzyczeć, ani żądać... Zresztą nie jestem nawet do tego skłonny.
Pragnąłbym jednak, żeby doszło do jakiegoś porozumienia co do formy
istnienia MozilliPL w PLD.
   Jest mi trochę smutno, że w opisie MozTweaka nie zachowano
oryginalnej pisowni, nie podano żadnej informacji odnośnie autora itp,
itd. W ogóle jest mi smutno, że akurat w takiej formie nasz pakiet
został włączony.

   MozTweak został napisany przez osobę, której nie zależy na tym, żeby
kod był na licencji GPL i dużo przyszło się natrudzić, zanim przekonałem
ją, że jednak warto.
   Ja chcę nadal wierzyć, że warto.

   Smutno mi, że list jest smutny.

Serdecznie pozdrawiam cały PLD Team i życzę jak najlepiej całemu PLD.

   Piotr Bartecki.

--
Piotr Bartecki - Zespół MozillaPL
      http://MozillaPL.org/