mirror

pawel-kiss pawel at kiss.pl
Mon Nov 11 19:58:35 CET 2002

Jakis czas temu zainspirowany tekstem na
http://www.pld.org.pl/distrib/ftp/index.php.po
cytuję:
>Jeśli zamierzasz stale kopiować i serwować dystrybucję PLD, w całości, lub
>większej części, poinformuj nas o tym, a udostępnimy ci specjalne połączenie
>do serwera za pomoca programu rsync. Wpiszemy cię również na listę
>oficjalnych lustrzanych odbić.
	zgłosiłem chęć założenia mirrora. Nie było żadnego odzewu :-(
Niezrażony założyłem "mirror" sam, za pomocą wget.
Nie jest to najszczęśliwsze rozwiązanie więc wracam do tematu z nadzieją na
wsparcie... zwłaszcza po pozytywnych doświadczeniach z kilku instalacji PLD.
Mam również parę pytań, ale te zostawiam na później ...

Pozdrawiam.
Paweł Sokół