Pierwszy kontakt

ps-kiss ps at kiss.pl
Sun Oct 6 22:07:39 CEST 2002

Witam.
Od ponad roku pracuję dla stowarzyszenia o charakterze edukacyjnym
 (->www.kiss.pl). Ostatnio wykonałem pewne eksperymenty, których efektem jest
niniejsze pismo.
Wykonałem mianowicie kilkanaście prób ( w tym niektóre udane ;-)) instalacji
dystrybucji PLD na komputerach należących do mnie jak i do Stowarzyszenia.
Wyniki  tych prób ośmieliły mnie doodezwania się do Was z propozycją wzięcia
udziału w Waszych pracach.
Chciałbym prowadzić serwer - mirror dystrybucji PLD. Jego przeznaczeniem
byłoby przede wszystkim dostarczenie materiału do ćwiczeń z instalacji dla
studentów prowadzonych  przez Akademię Ekonomiczną Kolegium Zarządzania
i Stowarzyszenie Komputer i Sprawy Szkoły "KISS" oraz szkoleń i studiów
podyplomowych dla nauczycieli informatyki i technologii informacyjnej
organizowanych w ośrodkach w całej Polsce.
W związku z akcjami wyposażania szkół w pracownie komputerowe jest duże
zainteresowanie zamianą tzw SBS na inne systemy np Linux.

W Stowarzyszeniu trwa właśnie wymiana części sprzętu i oprogramowania.
Jako, że wyniki dotychczasowych działań ośmieliły mnie do forsowania właśnie
szerokiego użycia PLD, nie ukrywam, że liczę również na szybką i skuteczną
pomoc Waszej grupy w razie kłopotów ;-)

Pozdrawiam
Paweł Sokół

mailto:ps at kiss.pl