PLD na CD-Romie

Tranzystor tranzystor at 2com.pl
Thu Mar 13 03:27:46 CET 2003

Witam !!

        Jestem zainteresowany zapoznaniem sie z PLD ale niestety nie mogę pobrac  Internetu :( W związku z tym mam pytanie czy mozna u Was kupic wypalone płyty z PLD ?? Oczywiscie pokryje koszty wysylki i wszystkie inne koszty zwiazane z tym. Jesli jest taka mozliwosc to prosze o kontakt.

Pozdrawiam

                        Tedi

Serwis www.logo.hoga.pl - sciągaj bajery na telefony
Nokia, Siemens, Alcatel, Ericsson, Motorola,Samsung