Pytanie - PLD

Piotrek xxyyyz at interia.pl
Fri Mar 14 03:06:24 CET 2003

Witam serdecznie !!
Z gory przepraszam za lamerskie pytanie ale dopiero zaczynam w tym temacie - a wlasciwie chcialbym zaczac ;-) ale troszke mi nie wychodzi...

Sciagnalem z Waszego FTP-ka plik ISO   'pld-i686-1'   zgralem na plytke zgodnie z instrukcją a mimo to nie chodzi...
Mam floopa zbootowanego cdrom-mod.tar Przechodzi calą Automagiczna konfiguracje a jak przyjdzie do instalowania to ............Juz na poczatku wyrzuca brak pliku "ide-mod.tar" i na tym sie konczy...

Mam pytanie - gdzie jest blad - czy moze na ta plytke trzeba jeszcze cos wrzucic i czy sama ta plyta nie jest zbootowana i jak temu zaradzic.

Instalowalem rowniez z FTP i tam jakos mi poszlo ale to juz wina moich poczatkow ze jednak nie odpalilem (chcialbym miec CD-ROM poniewaz moglbym "pocwiczyc" ta instalacje w o wiele wiekszym tampie niz z FTP ;-) )

Z góry serdeczne dzieki za odpowiedz...
POZDRAWIAM