Kernel Panic !!

elzbieta.potocka at citicorp.com elzbieta.potocka at citicorp.com
Wed Mar 19 09:49:52 CET 2003

Witam!
Pisze bo nie znalazlem w calym necie info o tym co mi dolega.

Mam PLD 2.2.20 (z FTPka) Sciagnalem z '../jack' kernela 2.4.19 headers razem z
source
Robie to co trzeba: dep, clear, bzImage potem vmlinuz-2.4.19, initrd-2.4.19.gz

Poprawiam wpis w lilo i uruchamiam lilo aby je wczytac. Potem reboot.

Nie wchodzi. Pisze cos o Kernel panic, cos o "303" i "03:03" oraz o tym ze cos
w:
/sbin/modules -s -k ..cos tam

Na starym jajku chodzi nadal bezproblemowo, na 2.4.19 wiesza sie caly czas w
tym samym momencie.

Jesli nie mozecie mi pomoc, napiszcie jak zapisac sie na liste dyskusyjna PLD

Pozdrawiam i sorka za zajecie cennego czasu
Dash