Hello.

piotrek gsx600 at wp.pl
Sun Mar 30 19:14:13 CEST 2003

Witam.

Sprawa pierwsza, to szczegół. Otóż podczas instalacji, gdy pojawi się
błąd, wyświetlany jest komunikat "Something went BAD". Poprawna forma,
to "Something went WRONG".

Sprawa druga, to fakt, że jestem początkującym użytkownikiem Linuksa.
Mam teraz Red Hata 7.2 (ze względu na slaby sprzet). Znajomi, obeznani
dobrze w systemach linuksowych, radzą między Debianem i Slackwarem, gdyż
Red Hat "podobno" jest mniej uporządkownay, i więcej jest w nim
majsterkowania. Naturalnie slyszalem także pochlebne opinie o PLD.
Powiedzcie, proszę, Który z tych trzech systemów mam wybrać i dlaczego
będzie to PLD. :) Prosze o wskazanie różnic, także w stosunku do RH.

Badę niezmiernie wdzięczny, gdyż nie jestem w stanie sprawdzić tych
systemów empirycznie.

Pozdrawiam serdecznie.
[piotrek]
gsx600 at wp.pl