cvs rw i tak dalej

maHo lukasz at mach.com.pl
Mon Nov 24 18:45:12 CET 2003

Witam!

zgodnie z http://pld-linux.org/Content/Przylacz , proszę o przydzielenie
mi "opiekuna" (jeżeli to jest potrzebne).

na pld-devel-pl jestem zapisany, śledzę ją od jakiegoś czasu, kilka
łatek już puściłem (w większości zostały zaaplikowane), z zasadami
tworzenia specy się zapoznałem.

w sumie jedyna rzeczy która jest dla mnie niejasna to  kwestia RW w
CVSie: czy mogę dostać od ręki(wysyłając do cvsadmin skrót itd...), czy
też powinienem trochę "poterminować" puszczając propozycje łatek na listę?.

pozdrav

maHo

--
lukasz shift-2 mach.com.pl,http://www.lukasz.mach.com.pl gg://1612670