instalacja z ftp

Marcin Pluta buszujacy_w_zbozu at idea.net.pl
Mon Oct 6 08:28:01 CEST 2003

Witam

postanowiłem zainstalować Linuksa na starym laptopie (p90, 28ram, 1gb hdd, brak cd romu) niestety posiadam karte sieciową PCMCIA LG GoldStream LPNC-10/100 (oparta na zmodyfikowanym chipie realteka) próbowałem już z wieloma dystrybucjami ale niestety jak narazie pez skutku :( znajomy polecił mi PLD. Chciałbym dowiedzieć się czy instalator sieciowy waszej dystrybucji posiada wsparcie dla tego modelu karty sieciowej ?

Z góry dziekuje za odpowiedź

Marcin