Tlumaczenie instalacji z RescueCD ...

Zbigniew Karkuszewski zbyszek at litterbx.lanl.gov
Mon Apr 19 11:08:27 CEST 2004

Czesc!

Przelozylem na angielski strony pokazujace jak zainstalowac PLD z RescueCD.

Mam tu w Labie kilka osob co chcialyby sprobowac PLD ale brakuje im niektorych
instrukcji, bo po polsku nie mowia. W szczegolnosci potrzebuja informacji o
instalacji z RescueCD, bo latwo tam skonfigurowac system, zeby podnosil sie z
dyskow SATA.

Bylbym wdzieczny, gdybyscie dolaczyli to tlumaczenie do Waszych stron.
Wtedy miejscowi przestaliby zawracac mi d...

Wyslalem gotowe strony html do areq at pld-linux.org ale nie dostalem odpowiedzi
od paru tygodni.

Do kogo moge wyslac te strony, aby umiescil je gdzie trzeba?

Zdrowko!
zbyszek