karta radiowa

Arturo futuro art4futuro at op.pl
Mon Aug 2 21:46:37 CEST 2004

Witam!

Mam pytanie co do najnowszej stabilnej wersji PLD Linux.
Czy ta dystrybucja linuxa będzie obsługiwała kartę radiową
PLANET WL-8303 Wireless PCI Adapter? Pytam bo już
wcześniej instalowałej inne dystrybucje linuxowe i miałem
z moją kartą problem. Wszędzie mówiono mi że nie ma
sterowników do mojej karty pod Linuxem a są natomiast
pod Windows. Proszę o odpisanie mi odpowiedzie
co do postawionych wyżej pytań. Chciałbym w końcu spróbować
swych sił z czymś innym niż WINDOWS ale ciągle stoją na
drodze do tego celu jakieś przeszkody.

Z góry dziękuję Artur !

Arturo futuro art4futuro at op.pl