nowy developer?

The Undefined undefine at aramin.net
Mon Nov 8 23:56:22 CET 2004

Zacząłbym od zapisania sie na pld-devel-pl at pld-linux.org i
pld-devel-en at pld-linux.org
Następnie mozesz tam podsyłać swoje łatki/uwagi. W momencie gdy ilość
podesłanych łatek przekroczy "wartość krytyczną" a ilość uwag innych do
nich będzie dążyła do zera, dostaniesz po prostu rw i bedziesz mógł je
sam wrzucać :)
Tam możesz też zgłaszać wszelkie uwagi i zapytania.

> PS. Jeszcze nigdy nie używałem tak przyjaznej, stabilnej i intuicyjnej w
> obsłudze dystrybucji GNU/Linux jak PLD ac :-) ... no może poza kilkoma
> zwalonymi pakietami ;-)
cieszymy się :)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała