test -> ready [09/12/03 #2]

undefine w aramin.net undefine w aramin.net
Wto, 9 Gru 2003, 23:58:50 CET

On Tue, Dec 09, 2003 at 11:39:17PM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> slim        (undefine: co z tym dalej ?)
proboje nowej wersji mono na ra... ludzie mi mowia ze to co jest w ra
nie chce dzialac z czyms od corby... nie wiem dokladnie o co chodzi.
Podobno ktos ma nowa wersje u siebie i u niego dziala. jak do czegos
dojde dam znac co przerzucac.

btw - bo nie pamietam - calosc pnet*, ml-pnet, treecc z ready mozna
przeniesc do updates-general. Jako tako to chodzi ;) (to znaczy nie
gorzej niz wczesniejsza wersja)

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.