[builder-ra-sparc@pld-linux.org: Build log: -r RA-branch baci.spec]

undefine w aramin.net undefine w aramin.net
Sob, 20 Gru 2003, 16:34:38 CET

On Sat, Dec 20, 2003 at 03:04:51PM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> mico nie przenosze z nastepujacego powodu:
>
> Comparition between archs:
> Not present on alpha:   mico
> Not present on ppc:     mico
> Not present on sparc:   mico
ukhm?
na sparc sie zbudowalo. na pozostalych... ech.. zaraz zobacze w logi :/

> Byloby to cofanie sie.
a jak nazwac to co jest teraz? niespojnosc? chociaz.. hm.. wlasnie widze
ze mam u siebie 2.3.11 juz... moze 2.3.10 nie wymaga tcl-a? :/
zreszta... sam sobie zbuduje. Prosilbym jedynie o baci do ready.

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.