initrd i switch_root

Jaroslaw Dziubek yaro at perfect.net.pl
Thu Feb 15 22:59:49 CET 2007

On Thu, 15 Feb 2007, Michal Chruszcz wrote:

> Witam,
>
> Zainstalowałem wczoraj na czysto PLD z głównego drzewa Th i mam
> problem z initrd. Bootowanie kończy się tak:
> #v+
> + umount /proc
> + exec switch_root /newroot /sbin/init
> switch_root: bad newroot /newroot
> Kernel panic - not syncing: Attemted to kill init!
> #v-
> Próbowałem z obiema wersjami geninitrd, które są w th i th-test oraz
> zbudowałem sam wersję 8199-1, ale nic to nie daje. Ma ktoś jakiś
> pomysł, co z tym zrobić?
w /etc/sysconfig/geninitrd odkomentuj linijke:

INITRDFS=rom

i przebuduj initrd :)

PS. Zaraz Ci powiedza zes lama bo nie sprawdziles ze sie wygenerowalo
cos innego niz powinno. MSPANC
--
Yaro

       IRL: Jaroslaw Dziubek        |  Niewiele jest rzeczy, których
    http://yaro.perfect.net.pl/     |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
 IRC: Yaro, ICQ: 1340145, GG: 1110  |   dawki materiałów wybuchowych.