Otwarta lista

Wto, 25 Sie 1998, 11:59:05 CEST

On Tue, 25 Aug 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Na pld-list mozna sie zapisywac wysylajac zadanie do majordomo.
> Lista jest ogolnodostepna (nie moderowana)... Przez ostatni tydzien
> nie bylem wsrod obecnych bo mielismy troche problemow z BGP4+ ale teraz
> juz jestem i ponownie zapanuje porzadek w szergach PLD-devel developerow.
> Sprawa druga, czy ktos oprocz mnie i Marcina zajmuje sie lub ma zamiar
> zajmowac sie (pracowac) na wlasciwym Linuxie w standardzie Unix98 czyli
> PLD-devel ?;)

W najbliższych dniach mam dostać kolejną (osobistą maszynkę). W tej chwili
nie moge żadnej maszynki przekonwertować na 2.1.x .. mowa o intelu, bo
oczywiście na merze jest już 2.1 (zresztą bez tego sparc64 nie ruszy). W
piątek uruchomiłem Alphe i jest to mocno eksperymentalna maszynka i jak
dobrze poójdzie będziemyu mogli robić prace na równocześnie ttrzech
platformach. Alpha ma być ogólno dostępna i będzie mozna dostać tam konto
(bedzie to pracować w domenie key.net.pl (dzisiaj przeprowadzka tej
maszyny do Gdyni). Jak widać zasobów jest. I będzi można to ćwiczyć na
"kilkiu bokach".

> [...]
> PLd-devel i puscimy to na jakas witryne WWW, wszystkie aplikacje
> przeznaczone dla PLD-devel sa przekompilowane i czekaja teraz sobie
> spokojnie w kolejce na "polerowanie" czyli polskie opisy, prawidlowe
> umiejscowienie binarek w podkatalogach itp... Pakiety noarch, i nie
> zwiazane z siecia bedziemy pakowali z PLD-stable, ale slang na ktorym
> chcialbym aby stal devel to 1.2.2+, wiec i pare pakietow bedzie sie
> roznilo.. Dalej Kerberos to raczej wolalbym aby byl w wersji tej wlasciwej
> czyli V5, przeznaczonej tylko dla userow z USA, Kanady i ...Polski ;)

Siet .. nie weim czy Mosad czy CIA nam za to jaj nie urwie ale cóż ryzyk
fizyk ;) KTH też na wszelki słuczaj yeż w jakieś perspektywie trza by
dorobić. Bo z dystrybuowaniem KTH raczej nie ma kłopotów skoro przychodzi
to z *BSD.

> Nie planujemy sshD w podstawowej wersji (chociaz klienci scp i ssh beda).
> Moze to blad, moze nie ale i tak juz za duzo dobra jest... Wszystkie
> aplikacje sieciowe maja wsparcie dla ipv4 ;) (racuja generalnie po ipv6).

Czy to znaczy, że z sshd są jakieś kłopoty na ipv6 ?

> Nie wszystkie aplikacje sieciwe maja wsparcie dla PAM'ow ale we dwojke to
> my nie dorobimy ich do Wielkanocy roku 2010, Jezeli nikt sie nie zglosi do
> KDE to tez nie bedzie (duuuuuuuuzo cerowania w qt, i samym KDE) obecnie
> jest Enlightenment 0.14 Full-wypas czyli eterm+tematy esound, emusic etc.

PAM tak czy inaczej trzeba będzie podrasować.

Nieźle.