Pomylone katalogi w stable ?

Pon, 7 Gru 1998, 10:18:43 CET

On Mon, 7 Dec 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Jak jest dobrze zrobiony sh-utils to ./configure powinien dobrze rozpoznac
> typ procesora i system operacyjny -> na develu prawidlowo rozpoznaje ;)
> Ale to nie na solku mialo byc zainstalowane ale na Linux PLD stable
> maszynce...

Wiesz ja większość stuffu z PLD używam na solku. Praktycznie wszystko co
nie siedzi blisko systemu (conajmniej 85% tak na oko). I nie powiem żeby
to był przypadek, bo trochę drobnych szczegółów przy okazji korygowałem
żeby to szło bezboleśnie :)

Zabawa zabawą ale o rzeczy z których chleb jadam też jakoś przy okazji
dbam i raczej całość na tym nie traci, a powiedziałbym, że wręcz
przeciwnie. Nic nie szkodzi łączyć przyjenne z pożytecznym :)
Jeżeli ktoś miałby jakieś korekty do speców na potrzeby innych systemów, a
które nie kolidowałyby z tym co się dzieje na Linuxie to nie widzę
przeszkód żeby tego nie włączać. Poszerzenie bazy na której się całość
testuje wpłynie tylko na to pozytywnie (czyż nie ? :).