Brakuje kilku pakietów

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Czw, 17 Gru 1998, 12:32:33 CET

On Thu, 17 Dec 1998, Artur Frysiak wrote:

> Dlaczego mamy się wstrzymać z netszkapą glibc ?
> Mam takową zainstalowaną i chodzi jak należy.

Juz Ci tlumacze ...
Nie mozemy kilku srok za ogon trzymac, albo zachowujemy 'kompatybilnosc' z
libc5 --quake, WordPerfect i inne takie albo z glibc-2.0 (czytaj kercimy
sobie sami powroz wprowadzjac do systemy libc++.so.27..)
Najprawdopodobniej zostanie zaladowana ta biblioteka w momencie
uruchomienia szkapy-glibc, ale jak sie zachowa linker podczas kompilacji
nowych programow ??! Poza tym zauwaz ze beda juz dwie biblioteki o tej
samej nazwie jedna linkowana z libc5, druga z glibc2.0
(tutaj wazna rzecz a mianowicie -- w glibc-2.1 i 2.0 jest identyczy
so-link -> ld-linux.so2 i nie powiem aby to bylo to samo...)

Jezeli tak zalezy wam na tej netszkapie glibc-2.0 to proponuje do
/usr/glibc-2/lib wrzucic obie biblioteki, dopisac do
/etc/ldconfig 'ldconfig' i zobaczymy co sie
bedzie dzialo po 2-3 dniach testow i jeszcze trzeba bedzie probowac
przekompilowac kilkanascie aplikacji na takim ukladzie -- jak bedzie
wszystko O.K to wrzuci sie obie binarne biblioteki do Tornada -> ja nie
mam zamiaru experymentowac poniewaz wszystkie pakiety z magellana ida do
dystrybucji...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin