adduser w trakcie (uwaga do wszystkich httpd)

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Sob, 26 Gru 1998, 13:56:04 CET

On Fri, 25 Dec 1998, Marek Obuchowicz wrote:

> no ale jak na razie (1.04a) to jest tak:
> /etc/skel/{en,pl}
> link /etc/skel/C do en (robiony w specu, przydałoby się mieć coś w
> rodzaju /etc/default/language)
O.K ..

> język jest instalowny z ${def_lang:-C}, pozostaje do dorobienia jeszcze
> obsługa parametru (-l lub --lang). wywaliłem ze skela .screenrc, niech
> maintainer screena dorzuci to do domyślnej konfiguracji.

Nie ma szans .. na develu zostaje tak jak jest ...

> Jeżeli chodzi o to co proponował Tomek (adduser to sam adduser, wszystkie
> pliki w skelu wchodzą do odpowiednich pakietów) to ja nie mam nic
> przeciwko :) ale nie wiem co powiedzą ich maintainerzy ... :)

Veto -- IMHO to sie nie sprawdzi, dlatego na develu zostanie tak jak jest
do tej pory...

> eeeh jest 25 grudzień, zaraz świąteczny obiadek a ja przy kompie :))

Ehh... 26 grudzien, po obiadku -- czytanie poczty ;)

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin