Jak zainstalować PLD?

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Pią, 27 Lis 1998, 15:39:40 CET

[czwartek, 26 listopad 1998], Michał Kuratczyk napisał(a):

> Jak zainstalować PLD o to są pytania:
>
> 1. Wiem, że devel doszedł już do poziomu, że można na nim pracować,
>    ale czy ktoś działa na stable? Jest sens instalować obie wersje?
Obu raczej nie ma sensu ale jeśli bardzo chcesz to czemu nie ;-)

> 2. Czy ktoś wypracował już jakąś metodę na instalację PLD? Może jest już
>    wystarczający kawałek instalatora, żeby jakoś to zrobić?
Prace nad instalatorem trwają (nie ma nawet kawałka). Na razie
dokonuje się jedynie upgrade jakaś dystrybucja (np. RedHat) -> PLD

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz - Cron w irc.pl on #plug - misiek w misiek.eu.org -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +