Pakowane many?

Pawel Dziekonski dziekons w pkmk486.ch.pwr.wroc.pl
Pią, 20 Lis 1998, 07:22:39 CET

On Fri, Nov 20, 1998 at 09:40:27AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]

Chodziło mi o te iteratory - co to jest ?
Jak zawracam gitarę to mnie olejcie.

OK

Dzieko
--
Paweł Dziekoński, call me Dzieko | Wroclaw University of Technology
dzieko w pkmk486.ch.pwr.wroc.pl    |          Molecular Modelling Lab