Re: Poważna sprawa! - lokalizacja binarek w devel

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Pon, 7 Wrz 1998, 11:29:30 CEST

On Sun, 6 Sep 1998, Wojciech Slusarczyk wrote:
> I teraz pytanie: czy zostawiamy tak jak to jest do tej pory, czy robiny
> osobne podkatalogi :
> /usr/kerberos -dla kerberosa
> /usr/inet6 - dla aplikacji ipv6
> /usr/sbin   - dla "normalnych" aplikacji których nie ma ;)
Ja jestem za w/w rozwiazaniem. Rationale:
1) Nie kazdy od razu uzywa kerb. i inet6
2) W przypadku powrzucania tego do zwyklych katalogow bedziemy
   mieli totalny burdel zwiazany z $PATH, tzn. jednemu sie uruchomi
   cos, innemu jeszcze cos innego itd.

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."