Uwagi i takie inne

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w debian.eu.org
Wto, 22 Wrz 1998, 14:09:23 CEST

On Tue, 22 Sep 1998, Pawel Gajda wrote:

> No jak to? Nie wiesz? To sprawdź co się tam dzieje po wykonaniu
> ,,make modules_install'' przy kompilacji kernela :-)
Hmm Chyba mamy rozne Linuxy ;) U mnie moduly laduja w /usr/modules :))
Po prostu bug w rpmie :)

> No właśnie on tam jest po to, żeby go przetłumaczyć!
> Pliki pot są rozpowszechniane razem ze źródłami.  Nie wiem co Cię tak
> oburzyło :-o
Zdawalo mi sie ze w PLD-stable sa juz pakietu z przetlumaczonymi
komunikatami ale widocznie sie mylilem. Po prostu nie ma pl.po czyli nikt
nie przetlumaczyl gnome-admin.pot (o to mi chodzilo)

--
 -< Arkadiusz Miśkiewicz >------------------------< Cron on IRC >-
  http://www.misiek.eu.org            mailto:misiek w debian.eu.org