Pytania:

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Pon, 28 Wrz 1998, 09:19:50 CEST

On Sat, 26 Sep 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:
> Moze i tam komus chodzi to stabilnie ;) Dla mnie to jest okrojony 2.1, a i
Byc moze, ale sa jeszcze features z ktorych warto korzystac pod 2.0.x
(i z ktorych ja korzystam dosc czesto). :))

Kris
--
Ojciec Hihotnik Trzeci, Szesciotysiecznik, HMS, Jego Wysokość
Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków, Krzysztof G. Baranowski