wmakerconf-data (Było: Re: Co jest z CVSem?)

Piotr Czerwiński pius w ceti.com.pl
Wto, 13 Kwi 1999, 15:36:51 CEST

On Tue, 13 Apr 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> Z drugiej strony jeżeli wmakerconf-data jest zależne od wersji i tak czy
> inaczej musi być (a musi czy nie ?) to złączenie tego byłoby uzasadnione.

Już odpowiadam na wszystkie pytania. Rozdzielenia na wmakerconf
i wmakerconf-data nie było w pld już od dawna (żeby nie powiedzieć od zawsze ;)
i sam zastanawiałem się, czy aby tego nie przywrócić, ale w końcu zdecydowałem
się na uzupełnienie speca jedynie o Obsoletes. Za pozostawieniem tak jak
jest przemawia kilka argumentów. Po pierwsze od pewnego czasu (wersja 1.8?)
wszystko jest połączone w jeden tar.gz, w związku z czym każda nowa
wersja plików w data, to nowa wersja wmakerconfa. W skład wmakerconf-data
wchodzi jeden plik (+ poty do niego), który zawiera opisy funkcji
konfiguracyjnych, domyślne ustawienia itp., co powoduje, że każde dodanie
nowej funkcji w wmakerconfie praktycznie wymusza zmiany w tym pliku.
Za rozdzieleniem przemawia fakt, że tak jest w innych dystrybucjach
i że oryginalny spec znajdujący się w źródłach też takie rozdzielenie
wprowadza ;)

pius