rc-scripts s? do dupy

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w misiek.eu.org
Pią, 6 Sie 1999, 11:55:07 CEST

[środa, 04 sierpień 1999], Jan Rekorajski napisał(a):

> 1) Nie są tworzone linki w /etc/rc.d/rc*.d/ przez co nie startuje:
> 	- network
> 	- halt
> 	- reboot
> 	- random
> 	- rc.local
a to ja nie robie speca ;-)

> 2) w /etc/rc.d/init.d/network był błąd (poprawiłem w CVS) przez
>    który sieć nie miała prawa wstać...
tak ? a to ciekawe
zmieniles
IPV4_FORWARDING na $IPV4_FORWARDING i spaprales sprawe bo do funkcji
proc_net ma byc przekazywana nazwa zmiennej a nie jej wartosc

> 3) jak zmieniacie net-tools na iproute2 to PISZCIE WIELKIMI WOŁAMI
>    CO TRZEBA DODATKOWO WKOMPILOWAĆ W KERNEL! (netlink socket)
more README polecam

> 4) wspaniałe skrypty %post (czy %pre) w rpm-ie tak mi przeniosły
>    opis interface eth0 że eth0 nie wstawało.
tu znow nie moja dzialka ;)

> życzę owocnej pracy przy poprawianiu.
heh ;) znow poprawiac poprawki ..

--
arkadiusz miśkiewicz        [misiek w misiek.eu.org]
[P]olish [L]inux [D]istribution with IPv6 support