Instalator?

Wto, 17 Sie 1999, 18:12:34 CEST

On Tue, 10 Aug 1999, Paweł Gajda wrote:

> Czyżbyś udawał Greka?
> Jakiś czas temu zignorowałeś moje prośby o instalację cvsupa, bez
> którego łączenie się z cenzorem będzie b. uciążliwe(dla niektórych
> wręcz niemożliwe).

Zrób najpierw modulę w której ktoś to napisał.
Po za tym cvsupem będziesz ciągnął więcej niż zwykłym cvs-em więc nie
widzę naprawdę uciążliwości o której wspominasz. Równie dobrze możesz
ciągnąc przez rsync ale nie widzę po co ciągnąć całą postać źródłową repo
zamiast źródeł z konkretnej wetrsji (zazwyczaj ostatniej).
W czym cvsup ma być lepszy od cvs ? Tym bardziej, że xródła instalatora
nie są przecież duże.