Walnięte Xy?

Sob, 4 Gru 1999, 15:45:18 CET

On Fri, 3 Dec 1999, Jarek Woloszyn wrote:

> Dokladnie to samo pomoglo mi. I teraz nich mi ktos powie czemu takie cos
> sie dzieje?

Żeby pam_console wyłane z xserver zadziałało o poprawnie to wcześniej
jakaś inna usługa musi załozeyć odpowiedni znacznik sygnalizujący, że
jesteś zalogowany z konsili. Tak będzie gdy zalogujesz sie via login który
bedzie w trakcie autentylacji także używał modułu pam_condole. Taka
konfiguracja przychodzi z loginem jaki jest w util-linux jaki mamy.