GGI

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Pon, 27 Gru 1999, 15:45:16 CET

Witam :>

Jak obiecywałem zabrałem się za GGI. Aktualnie za parę dni (miejmy nadzieję
;>) wypuszczę ggi.spec, który będzie zawierał libggi oraz svgalib4ggi.
Dzięki temu w końcu będzie można pozbyć svgalib w ogóle. Teraz zostają dla
mnie dwie nierozwiązane kwestie - niektóre programy dla svgalib wywalają się
krzycząc coś o /dev/fb/0. Po za tym czy włączyć obsługę glide? Będzie to
wymagało dorobienia w ogóle pakietu glide.

Aha i co z OpenGL? Mesa nie zapewnia obsługi GL.
--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer