samba

Czw, 11 Lut 1999, 19:15:03 CET

On Thu, 11 Feb 1999, Wojciech Slusarczyk wrote:
[..]
> No w tej chwili to masz racje ... na razie jak jestesmy w stanie 'budowy'
> to wyhashuje .. ale do dystrybucji to juz by wypadalo miec defaultowo
> odhashowane ...

Może mały trik apropo notowania sobie różnych rzeczy (np. TODO). jest taki
programik o nazwie kibbled (nie za szczęśliwa nazwa ;). napisanmy jest w
Gtk+ i umozliwia notowanie różnych rzeczyu w postaci drzewka. Stara wersja
pakietu źródłowego jest w stable (powinno pójść na nowych gtk+/glib)
Trzeba by sprawdzić czy nie ma czegoś nowszego jeśli chodzi o wersję. Ja
ostatnio dość częsco z tego korzystam i jest mi dość przydatny do
notowania choćby pomysłow związanych z PLD. Może możnaby nawet zrobić
gdzieś w repo .kibble_kb (w PLD-docs ?) z takimi rzeczami jak uwagi i
rzeczy do zrobienia do różnych pakietów (?).

No .. i powyższe możnaby jakoś zanotować coby w razie czego nie odpadło
od zwojów .. tych no co są w czaszce .. jak im tam ;)