ghostscript, a2ps, sprawa NLSu

Sob, 13 Lut 1999, 18:54:50 CET

On Sat, 13 Feb 1999, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> 3) a2ps - maleńki patch (w CVSie już jest)
[..]
Co do a2ps, to czy przypadkiem tych fotmap nie można generować za pomocą
type1inst ? ten skrypt generuje także mapy do gs.

[..]
> PS. Co z tym CVS announce ? Jakieś postępy ?

To jest tak, że za ostatecznego rozprawy dogrania CVS potrzebny mi jest
mer (ma jeden dysk 18GB i ten byłby najodpowiedniejszy; w razie czego
można skleić z tym jeszcze drugi dysk 4GB) lub maszynka którą teraz
składam (test2.zie.pg.gda.pl - adres tymczaowy). Gdzie mam już w jednym
wolumenie sklejony kawałek 8GB wykrojony z dwuch dysków po 6GB. Serwis
sunowski będzie dopiero w poniedziałek z częsciami do podmiany, a na test2
wykonuję w tej chwili drobiazgowy upgrade do pełnego kernela 2.2.x i glibc
2.1.0 i nie wiem ile to potrwa. W miedzyczasie z tego upgradeu powstają
notatki z których pierwsza (uporzadkowana już) część stanie się odstawą do
dokiumentu TODO-new_PLD (wleci do PLD-docs), który w najblizszym czasie
będę jeszcze uzupełniał, a także prosił będę wszystkich innych żeby o ile
mają jakieś własne przemyślenia/spostrzeżenia co do usterek/niedoróbek czy
elementarnego braku konsekwecji (tak jak to często jest w przypadki RH
pakietów) żeby też postarali się to dorzucić do tego dokumentu.

Po tym wszystkim powinniśmy na całego zacząć już zacząć ostateczne
dopracowywanie pierwszej edycji zbioru pakietów, którty dla osób robiących
instalator powinien być bazą do robienia włąsciwej dystrybucji.

Obecny czas rozluźnienia prosiłbym w miarę efektywnie próbować
wykorzystywać na przystosowywanie własnychj bazowych systemów które za
kawałek mają być włąsciwą bazą narzędziową do dalszego etapu spólnych
prac.