svgalib

Pawel Gajda pagaj w lo13.univ.szczecin.pl
Pon, 22 Lut 1999, 09:46:47 CET

[poniedziałek, 22 luty 1999], Wojciech Slusarczyk napisał(a):

> Na czym sie wylozyl ?

Na linkowaniu utilsów z... vga ;-)
Na systemie gdzie już jest zainstalowany svgalib to może się i uda,
ale tam gdzie tego nie ma... to choćbyś na głowie stawał to...
Po prostu, najwyraźniej w Makefile'u brakuje ścieżki do katalogu z
wcześniej skompilowanym vgalib.

--
Paweł Gajda