xlock a PLD

Jacek Osiecki joshua2 w ciapek.uci.agh.edu.pl
Śro, 24 Lut 1999, 10:04:23 CET

On Tue, 23 Feb 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> Nie może się dobrać do pliku /etc/pam.d/xlock
> Sprawddź czy na /etc/pam.d jest a+x i czy /etc/pam.d/xlock ma a+r.

Tam były dobre uprawnienia...
Krzaki były gdzie indziej. /lib/security miało uprawnienia 700.

[joshua w mmxlab1 joshua]$ rpm -qf /lib/security
file /lib/security is not owned by any package

Co w połączeniu z umask 077 u roota przy tworzeniu PLD od zera poskutkowało
właśnie takimi a nie innymi uprawnieniami do /lib/security.
Zmieniłem na 711, wywaliłem suida z xlocka i teraz działa jak złoto :)

Pozdrawiam,
--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2 w linux.uci.agh.edu.pl     http://dwd.interkom.pl/joshua/     |