postfix

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.com.pl
Pią, 26 Lut 1999, 14:25:02 CET

On Fri, Feb 26, 1999 at 10:29:30AM +0100, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:
> Ogólnie całkiem, całkiem tyle, że nie sprawdziłem jeszcze jak
> to cudo zachowuje się w warunkach polowych (czyli na serwerze
> podpiętym do inetu).

U mnie postfix chodzi od ok. 2 miesięcy na serwerze obsługującym kilka
listy dyskusyjnych, więc trochę poczty przewala. Co prawda działa tylko
jako wysyłacz (demonem jest Exim), ale głównie dlatego że nie mam czasu
go przerobić na głownego MTA. Spisuje się znakomicie i poszedł praktycznie
od palca.

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://www.ceti.com.pl/