group w specach

Śro, 6 Sty 1999, 14:56:17 CET

On Wed, 6 Jan 1999, Ziemek Borowski wrote:

> nie ma. I jest to jeden z naszych błedów organizacyjnych...
> ATSD to myślę sobie że nie warto wstawiac tego do speca:
> to powinien (z angielskiego oryginału) tłumaczyć RPM

Kiedyś zacząłem tłumaczyć sobie groups z dok rpm-a:

------groups.polish
Aplikacje
        Komunikacja
        Edytory
                Emacs
        Emulatory
        Engineering
        Arkusze kalkulacyjne
        Bazy danych
        Grafika
        Sieć
        Poczta
        Matematyczne
        News
        Publishing
                TeX
        Dźwięk
Base
        Kernel
Narzędzia
        Archiwizacja
        Console
        File
        Drukowanie
        System
        Terminal
        Tekst
Daemons
Dokumentacja
X11
        XFree86
                Serwery
        Aplikacje
                Grafika
                Sieci
        Gry
                Strategiczne
                Video
        Amusements
        Narzędzia
        Biblioteki
        Window Managers
Biblioteki
Networking
        Admin
        Daemons
        News
        Utilities
Development
	Debuggers
	Libraries
		Libc
	Languages
		Fortran
		Tcl
	Building
	Version Control
	Tools
Shells
Gry

Na część rzeczy nie ma koncepcji.
Zresztą przy okazji możan pomyśleć nad zupełnie inną hierarhią.