mam pytanko dotyczace LOCALE (fwd)

Śro, 6 Sty 1999, 15:09:40 CET

Jakos nie mam koncepcji o co moze chodzić i robię fwd na pld-list.

---------- Forwarded message ----------
Date: Tue, 5 Jan 1999 20:27:43 +0100
From: Krzysztof Cayc0 Kajkowski <cayco w polbox.com>
To: Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>
Subject: Re: mam pytanko dotyczace LOCALE

X-Pierdoły: =?iso-8859-2?Q?Chyba_mog=EA_pisa=E6_tu_jakie_chce_pierdo=B3y=3F?=

On Tue, Jan 05, 1999 at 07:26:58PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> To jest ten sam wiór co z rpm-em (co przez ostatnie dwa dni omawiałem z
> Qrcakiem na pcol). Przestaw ma pl_PL, bo w /usr/share/locale/pl nie ma
> plików LC_* z opisem charsetu. Wychodzi na to że LOCALE o ile chce mieć
> sie cos więcej niż tylko komunikaty powinno być zawsze ustawiane na
> minimum "<lang>_<country> czyli dla Polaki "pl_PL".

Niestety nie było mnie ostatnio w chacie i ie czytałem żadnych
newsów. Więc nie miałem przyjemności przysłuchać się rozmowie ;)

Nadal nie działa. Ustawiłem najpierw LOCALE=pl_PL uruchamiam mutta i
nic - dalej jest angielski. Potem ustawiałem wszystko w różnych
kombinacjach i też działało. Może ja tu czegoś nie rozumiem: jakie
komunikaty są po polsku: wszystko co widać czy tylko no właśnie, co?
pozdrawiam

--
Cayc0 and cayc0 are registered
trademarks of Cay co.

Popieraj tansze rozmowy - kup zestaw POP dzialajacy w sieci IDEA
Promocyjna sprzedaz w naszym sklepie internetowym:
http://sklep.centertel.pl