! Szukam ludzi !

Pawel Gajda pagaj w lo13.univ.szczecin.pl
Wto, 12 Sty 1999, 13:11:39 CET

[wtorek, 12 styczeń 1999], Ziemek Borowski napisał(a):

> * Paweł Gajda (nie wiem z jakich powodów) zaprzestał robienia serwisu WWW
> projektu.
Nie tyle zaprzestał, co trochę o tym ,,zapomniał'' przytłoczony innymi
rzeczami (teraz GTK/GIMP/GNOME).  W dodatku od jakiegoś czasu pewne
rzeczy są ustalone i nie widziałem sensu w ,,laniu wody''.
Ale faktem jest, że ostatnio trochę się pozmieniało i zamierzam
nadrobić zaległości, jak tylko wymyślimy gdzie te strony umieścić po
smutnej i niespodziewanej śmierci brave.

> * Trzeba by już teraz zacząć rekonstruować założenia techniczne (że budowane
> z usera, że (teraz o develu, kloczek nigdy jasniej nie sformułował
> założeń stable) binarki mają takia, a takie prawa, że co się da i ma sens
> kerberyzujemy i ipv6, że używanie devela niemal nie ma sensu bez ipv6
To mniej więcej było powiedziane w tej dokumentacji, którą zrobiłem,
ale faktycznie trzeba to teraz uzupełnić.

> * Podręcznik użytkownika...
Ufff... To trochę cięższa sprawa... To jednak chyba będzie zrobić
trochę później, przynajmniej gdy powstanie instalator i gdy kloczek
sie zdecyduje jak ma wygladac PLD-stable ;)

> * Podręcznik developera (czyli jeszcze raz: jak pisać spece: install -d zamiast
> mkdir -p, %defattr itp).
A tu czytasz w moich myślach ;), bo właśnie siedzę nad czymś takim
--- będzie to (przynajmniej na razie) rozszerzony i inaczej
zredagowany materiał z legendarnych biuletynów kloczka.

--
Paweł Gajda