listar+MHonArc+tripwire -devel

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Wto, 19 Sty 1999, 12:15:48 CET

[poniedziałek, 18 styczeń 1999], Wojtek Slusarczyk napisał(a):

> Hej,
> 	W listarze, to nie zrozumialem sie chyba z Arkiem .. chodzilo o to
> aby prereq: shadow byl w nim (a nie w zmailerze) poniewaz w skryptach
> %post mailo byc dodawanie grupy i usera ....
No tak. Teraz dodawanie usera zostalo wyrzucone (skoro ów user ma już istnieć
i mieć już swój $HOME).

> 	MHonArc to juz jest zrobiony dla devela ....
I to od dawna.

> tripwire, ktory lezy w incomingu cenzora nie nadaje sie zarowno do devela
> jak i stable ... trzeba przpisac speca dla potrzeb PLD i podpisac go, z
> imienia i nazwiska kto to robil ...
Argh. Posłałem nie tego src.rpma co trzeba (podesłałem tego z rh-contrib) ...
Właśnie leci ten dobry.

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz -- Cron w irc.pl on @#plug -- misiek w pld.za.net -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +