711 contra 755

Konrad Stepien konrad w interdata.com.pl
Wto, 19 Sty 1999, 18:50:27 CET

On Tue, 19 Jan 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Tue, 19 Jan 1999, Konrad Stepien wrote:
> [..]
>
> Zapomniales dodac Konrad czemu to mialoby sluzyc ?
> co bedzie umozliwioac, a co kompletnie (o ile wogole) blokowac ?

Ma to blokować to co chcemy zablokować. Decyzja zeleży od developerów.
Np. taki suid-perl, mało który user potrzebuje pisać binarki suidowe,
a jak się okaże że jest dziura, to jej tak łatwo nie wykożysta,
mamy czas na załatanie.
Albo np. taki lpr, (zresztą w RH jest root:lp), wystarczy zdjąć
x-a dla others a tych co potrzebują drukować dopisać do grupy lp.
A przed czym man to chronić, a no jak nie może user binarki odpalić,
to i jej nie zoverflowuje.

--
Konrad Stępień          | InterData s.c. http://www.interdata.com.pl
konrad w interdata.com.pl | Łódź al. Kościuszki 3 tel +48+42 639-81-71