CVS znowu.

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Śro, 20 Sty 1999, 16:51:17 CET

Witam.
 Tomku czy moglbys mi wyjasnic jak dodac nowy katalog do CVS'a?
 Ani add ani import nie dzialaja.
 Chcialem wstawic te initscriptsy. W koncu do mnie dotarlo ze w stablu
wogole ich nie ma. Chce to zrobic tak, zeby wstawic ostatnia wresje
RedHatowa, zrobic rename na initscripts_PLD, zaczac numerowanie od
poczatku i powstawiac wszystko co odalo sie nam wyplodzic w tym temacie od
poczatku.

  Znowu wracam do tematu zrodel w cvs'e. IMHO trzymanie samych patch'ow,
jak jest teraz, jest (bez obrazy) idiotyczne. Patche sa sprawa wtorna w
stosunku do pracy nad zrodlami i miedzy innymi wlasnie cvs sluzy do ich
produkowania. Jak juz nie chcesz robic tych katalogow z grupami jak
sugreowalem ostatnio to przynajmniej zrob katalog BUILD i w nim niech beda
zrodla (w takim stanie jak po rpm -bp).

Grzegorz Stanislawski
Open-Net / PKFL