glibc, egcs, czy co?

Wojtek Slusarczyk wojtek w mailbox.tuniv.szczecin.pl
Śro, 27 Sty 1999, 09:06:18 CET

On Wed, 27 Jan 1999, Ziemek Borowski wrote:

> -L/usr/X11R6/lib -lXaw -lXmu -lXt -lSM -lICE -lXext -lX11 ../kpathsea/STATIC/libkpathsea.a -lz -lm
> xdvi.o: In function `set_icon_and_title':
> xdvi.o(.text+0x864): undefined reference to `__strcpy_small'
						  ^^^^^^^^^^^
Jak mnie pamiec nie zawodzi to raczej byc powinno strncpy(); i dojdzie tam
jeszcze jeden parametr ... Zerknij na patch P. Laufera na sambe 2.0.0
kompilowanej na glibcu-2.1 -- ( #undef strcpy + modyfikacje ) w sytemie
mamy obie funkcje, ale tylko tej drugiej nalezy uzywac ....

> I teraz pytanie: czy to kwestia biblioteki, egcsa, czy raczej bugów w kodzie?
> (ale skoro się pod starszym egcsem i glibc 2.0.7 kompiluje to nie
> przypuszczam).

To raczej kwestia security. Ale niech sie ktos obeznany w C wypowie na ten
temat ...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin