Przepraszam

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Czw, 28 Sty 1999, 11:08:52 CET

On Mon, 11 Jan 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> Ale nie będę w stanie już dzisiaj dokończxyć materiału jaki miałem dzisiaj
> posłać. Muszę interwencyjnie zmyć i będę dopiero jutro w godzinach
> południowych. Wziełem kolanowca i w razie czego w podróży skończę kilka
> szczegółów.
>
> Wogóle w sirodę będę w Warszawie.
Ech, kloczek.. czemu mi nie daz znac o tym.. ja od nowego roku siedze w
Warszawce caly czas... to sie mozna bylo spotkac....

[zwarszawkowany krakus] M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz              marcus w venus.wis.pk.edu.pl == |-
-| == +48 501 427596, +48 601 485097  marcus w krakow.linux.org.pl == |-