Witam.

Czw, 29 Lip 1999, 18:24:33 CEST

On Thu, 29 Jul 1999, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Taak, aktywny webmaster jest nam bardzo potrzebny :-)

Nawet jeszcze bardziej niż bardzo. W tej chwili link na www.pld.org.pl
jest już z strony www.lwn.net (Linux Weekly News). Zapewne przechodzi
przez ten link sporo ludzi którzy w ząb nie wiedzą co to język polski ani
nie wiedzą gdzie leży ta Polska ;-)

Zapewne Zbyszwk nie masz za bardzo wiedzy o używaniu cvs (a tym w zasadzie
zagryzamy każdy posiłek :). Zapewne ktoś takiej lekcji Ci będzie musiał
udzielić (jakby sie nie znalazł to chętnie ją przeprowadzę :). Potem to
juz tylko opracowanie koncepcji tego co ma być na stronach www i praca nad
przerobieniem tych zasobów do lepszej postaci. Pozostaje pytanie .. czy
chcesz to robić (odpowiedź na priv i zaczniemy ustalać szczegóły
techniczne potrzebne do wdrożenia Twojej osoby).