Bałagan z PERLem?

Wojtek Slusarczyk wojtek w magellan.SHADOW.EU.ORG
Śro, 23 Cze 1999, 13:44:20 CEST

On Wed, Jun 23, 1999 at 01:22:04PM +0200, Michal Margula wrote:
> Ello
>
> Mam blade pojęcie o perlu, dlatego chciałbym o coś zapytać. Czy normalnym jest
> ten cały bajzel w katalogu /usr/lib/perl5? Wewnątrz podkatalogów mam
> i386-linux*
  ^^ stare ...

> gdzie indziej znowu mam i586-linux*. Teraz po zainstalowaniu perla z develki 1.3

> mam i586-pld-linux-*. Niestety taki na przykład gimp czy libnet instalują się
      ^^^^^^^^^^^^^^ To jest prawidłowe -- efekt użycia %{_target_platform}

No cóż taki to już urok perla, że takie ładne drzewko sobie zakłada w
/usr/lib/perl5 ... Jeżeli chodzi o gimpa i inne programy to należy je po prostu
przebudować na nowym perlu ... Libneta jeszcze dzisiaj obejżę i zrobie pakiet.

BTW Akurat perl to się niczym nie różni od tego co w CVS leży .. ;)

--
Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin