cvs

lug@btweng.krakow.pl lug w btweng.krakow.pl
Pią, 12 Mar 1999, 12:43:52 CET

On Thu, 11 Mar 1999, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> On Thu, 11 Mar 1999, Marcin Dalecki wrote:
> [..]

> Hmm .. tak myslałem. Pytanie za sto punktów: po co gmc instaluje swoje
> idl-e ? Czyżby po to żeby można było pisać jakieś aplikacja dogadujące się
> gmc via ORB ?

Sorry, ze sie wtracam, bo na razie nie jestem aktywnym developerem PLD, na
razie planuje sie przylaczyc (jak czas i praca magisterska pozwoli).
Dopiero wczytuje sie w dokumentacje i lurkuje. Ale ad rem:  IDL to szersze
pojecie, nie tylko do CORBA. IDL wystepuje tez w innym oprogramowaniu, np.
ILU (Inter Language Unification) z Xeroxa. Tam wykorzystuje sie to do
generacji oprogramowania np. rownoczesnie w Pythonie i w C++. Nie musi
chodzic tylko o corbe.

 Marcin Krol

Hiroshima 45                   Tschernobyl 86                      Windows 95

W zyciu pewne sa trzy rzeczy: smierc, podatki i MS Word.