listy pocztowe

Bartek Rozkrut madey w viii-lo.krakow.pl
Pią, 26 Mar 1999, 21:17:16 CET

On Fri, Mar 26, 1999 at 08:42:03PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> Wiesz jakie jest lekarstwo na takie rzeczy ?
Hmm... w sumie wiem ;)) Ale "twoje" wydaje się lepsze...

> Synchronizacja asynchroniczna logów na dysk lokalny i dodatkowo puszczanie
> logów na maszynkę obok. Pierwsze po to żeby w  razie czego za fdaleko nei
> sięgać żeby przeglądać logi, drugie po to żeby mieć w razie czego w miarę
> komopletne logi w sytuacjach przeciązenia czy padó przy których gdyby
> bykłoby tylko pierwsze powodować mogłoby to duże dziury w logach.
Dobry pomysł i przez pewien czas tak robiłem... Ale szkoła cierpi na brak dysku
:(((( i musiałem z tego zrezygnować(logi na drugi komp)

> Zrzucanie asynchroniczne bufora sysloga na dysk (bez sync przy każdym
> odebranym wpisie, bo to te synce tak mocno dławią maszynkę) osiąga się
> dodając "-" przed nazwą pliku w syslog.conf (mozna poczytać o tym w
> manie).
świetnie ;) Tylko niemiło będzie przy jakiejś awarii sprzętowej...
bufor pójdzie się tentego.. i końcówka logów... pójdzie w las...
Ale chyba jednak większe są korzyści w stosowaniu buforowania ;)))

> Rzecz niezastąpiona przy pełnym logowaniu ruchu z firewaalla.
O zgrozo... nie polecam ludziom o zdrowych zmysłach ;) To są takie ilości
danych że trzeba mieć jakiś duuuuuży dysk ;) A poztym mówiąc szczerze...
komu chciałoby się to przeglądać/grepować/sedować/awkować ;))) ?

--
e-mail   : madey w pld.org.pl , madey w viii-lo.krakow.pl